Robotterne gjorde indtog i afslutningsdebat

Topskat, romaer og den nye 2025-plan satte gang i årets sidste debat i Folketinget, hvor også fremtidens robotter kom til at spille en fremtrædende rolle.

Statsminister Lars Løkke Rasmussen (V) åbner Folketingets afslutningsdebat på Christiansborg. Scanpix/Liselotte Sabroe
Statsminister Lars Løkke Rasmussen (V) åbner Folketingets afslutningsdebat på Christiansborg. Scanpix/Liselotte Sabroe
De er på vej. Robotterne kommer.

Få adgang første måned for kun 49 kr.

Prøv Nordjyske nu

Allerede abonnent? Log ind

Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.

Forsiden