SSP: Frederikshavn er en dejlig by
- Frederikshavn har de samme problemer med unge som andre provinsbyer, siger SSP-betjentene i Frederikshavn
Opdateret 06. september 2016 kl. 09:00
- Frederikshavn er en dejlig by. Det er den også om fem år og om 10 år, og som forælder skal man ikke være bange for at sende de unge ud på gaden.
Få adgang første måned for kun 49 kr.
Prøv Nordjyske nuAllerede abonnent? Log ind
Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.