SSP: Frederikshavn er en dejlig by

- Frederikshavn har de samme problemer med unge som andre provinsbyer, siger SSP-betjentene i Frederikshavn

- Vi har en lille hård kerne på syv-otte 16-18-årige, som er uden for vores rækkevidde. 80 procent af de unge klarer sig rigtig godt, men det bekymrende her og nu er, at 12-13 årige begynder at komme ud i problemer, siger Hein Nielsen og Henrik Madsen, de to SSP-betjente i Frederikshavn Politikreds. Foto: Kim Dahl Hansen
- Vi har en lille hård kerne på syv-otte 16-18-årige, som er uden for vores rækkevidde. 80 procent af de unge klarer sig rigtig godt, men det bekymrende her og nu er, at 12-13 årige begynder at komme ud i problemer, siger Hein Nielsen og Henrik Madsen, de to SSP-betjente i Frederikshavn Politikreds. Foto: Kim Dahl Hansen

Opdateret 06. september 2016 kl. 09:00

- Frederikshavn er en dejlig by. Det er den også om fem år og om 10 år, og som forælder skal man ikke være bange for at sende de unge ud på gaden.

Få adgang første måned for kun 49 kr.

Prøv Nordjyske nu

Allerede abonnent? Log ind

Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.

Forsiden