Nationalpark thy Plus

Honning, øl, kød, træ eller uld - lokale produkter markedsføres med nationalparks logo

Lokale producenter af fødevarer og non-food produkter med tilknytning til Nationalpark Thy kan søge om at bruge logo på produkter

Honningprodukter var blandt de første fødevarer, der blev certificeret til at blive solgt med nationalparkens logo. Flere er kommet til, både fødevarer og non-food produkter. Arkivfoto: Diana Holm

Honningprodukter var blandt de første fødevarer, der blev certificeret til at blive solgt med nationalparkens logo. Flere er kommet til, både fødevarer og non-food produkter. Arkivfoto: Diana Holm

THY:Siden 2012 har det været muligt at bruge Nationalpark Thy's logo til at sælge først fødevarer og senere også non-food produkter. Logoet kan bruge...

Bliv abonnent på nordjyske.dk - helt uden binding!

Prøv 30 dage gratis

Herefter kt. 99 -/måned.

Har du allerede købt adgang?

Om NORDJYSKE Plus