Webshop i modvind på twitter

Kønsopdelt søgefunktion på den nordjyske spil-forhandler CoolShops svenske hjemmeside har udløst mediestorm

Jacob Risgaard må konstatere, at CoolShops svenske filial Spelbutiken.se er kommet i modvind på de sociale medier over en søgefunktion, der kunne opdele spil til henholdsvis mænd og kvinder. Foto: Jesper Thomasen

Jacob Risgaard må konstatere, at CoolShops svenske filial Spelbutiken.se er kommet i modvind på de sociale medier over en søgefunktion, der kunne opdele spil til henholdsvis mænd og kvinder. Foto: Jesper Thomasen

NØRRESUNDBY:Hos CoolShop i Nørresundby er man blevet en del erfaringer rigere efter overtagelsen af den svenske webshop Spelbutiken.se.

Hvad der fungerer som kundeservice i Danmark, bliver nemlig ikke nødvendigv...

Vil du læse videre?

Lige nu får du de første to måneder for 49,- kr.

Du får adgang til alt indhold på nordjyske.dk

Allerede abonnent?

Abonnementet fornyes automatisk til normalpris 99,- kr. pr. måned og er uden binding.