Aalborg i top fem: Kokain er et alvorligt problem
Historien, du får
En nye spildevandsrapport bakker op om en foruroligende tendens. Der er mere kokain i omløb, det er nemt at få fat på, og så er det renere og mere potent end nogensinde før.
Det er en generel udvikling, som desværre også går igen i Aalborg.
I denne artikel giver jeg dig indblik i, hvorfor kokainen er blevet udbredt, og hvordan myndighederne prøver at bekæmpe denne udvikling.
Ny spildevandsrapport fra Sundhedsstyrelsen placerer Aalborg på en femteplads over de byer, hvor der er målt de største mængder kokain i spildevandet.
Over os ligger byerne København, Fredericia, Esbjerg og Slagelse.
Få adgang første måned for kun 49 kr.
Prøv Nordjyske nuAllerede abonnent? Log ind
Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.