Bestyrelse for fjordhaver på plads
Peter Kristensen fra Nykøbing blev valgt til formand
Opdateret 17. maj 2022 kl. 10:41
MORS: Foreningen ”Fjordhaverne Nykøbing” har konstitueret sig med sin bestyrelse.
Formand er blevet Peter Kristensen, Nykøbing, mens næstformand er Georg Østerbye, sekretær Helle Bertelsen, kasserer Mette Jensen, mens Lola Thomsen og Kaj Ulriksen er menige medlemmer.
På det første møde kunne Mette Jensen fortælle, at det nu handler om at få interesserede til at melde sig ind i foreningen, så projektet rigtig kan komme i gang - og flere dermed kan nyde godt af fjordens glæder.
Anja Sørensen, Morsø Kommune, slog desuden fast, at kommunen har et sted, hvor foreningen kan holde til, have en båd liggende og have en sikker opbevaring af fjordhaveforeningens udstyr til dyrkning i fjorden.
Få adgang første måned for kun 49 kr.
Prøv Nordjyske nuAllerede abonnent? Log ind
Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.