Cowboyslagsmål på Peter Baadsmand
10-15 personer røg i totterne på hinanden natten til søndag
LØKKEN: To gange i løbet af lørdag natten måtte politibetjente skille slagsbrødre ad på værtshuset Peter Baadsmand i Løkken.
Første gang det var nødvendigt at tilkalde politiet, var kl. 01.18, da bartenderen på værtshuset ringede til ordensmagten, da et stort slagsmål var i gang.
En person blev anholdt, da betjente havde fået et overblik over begivenhedernes gang.
Men slagsbrødrene var åbenbart ikke færdige med deres opgør.
Knap en time senere var der igen ballade, og denne gang var 10-15 personer indblandet i et slagsmål, oplyser vagtchef Henrik Beck fra Nordjyllands Politi.
Ingen blev anholdt, men flere fik en bøde for overtrædelse af ordensbekendtgørelsen.
Få adgang første måned for kun 49 kr.
Prøv Nordjyske nuAllerede abonnent? Log ind
Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.