Jensen må gerne hedde Jensen
Fiskerestaurant vandt retssag over Jensen’s Bøfhus
SÆBY: Jensens Fiskerestaurant i Sæby må beholde sit navn. Det har Sø- og Handelsretten i Aarhus afgjort i en sag anlagt af Jensen’s Bøfhus.
- Det er jeg selvfølgelig super glad for. Restauranten bærer mit navn og nu kan den fortsætte med at hedde det, den hedder, siger restauratør Jacob Jensen.
Han tilføjer, at han dog kun fik 95 procents medhold i retten, idet han skal ændre restaurantens logo, så Jensens og Fiskerestaurant står med samme type bogstaver.
- Men ellers kan jeg bruge navnet Jensens Fiskerestaurant i alle de henseender, jeg ønsker, siger Jacob Jensen, der også oplyser, at Jensen’s Bøfhus skal betale sagens omkostninger.
Få adgang første måned for kun 49 kr.
Prøv Nordjyske nuAllerede abonnent? Log ind
Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.