Brændstoftyve på spil: Entreprenørmaskiner suget tør for diesel
Flere entreprenørmaskiner i Skagen blev natten til tirsdag tømt for brændstof
Dieseltyve var på spil i Skagen natten til tirsdag.
Her blev der suget flere hunderede liter diesel ud af flere entreprenørmaskiner på tre forskellige adresser, oplyser politikommissær Peter Skovbak.
Maskinerne stod på Niels Bohrs Vej, Peter Anthonisens Vej og på Nordsøvej.
De to første steder blev henholdsvis tre og fire maskiner tømt for 400 liter diesel hvert sted, mens det endnu er uvist, hvor meget brændstof der forsvandt fra maskinerne på Norsøvej, fortæller Peter Skovbak.
Få adgang første måned for kun 49 kr.
Prøv Nordjyske nuAllerede abonnent? Log ind
Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.