Gummiged stjålet fra sygehus
Der er blevet stjålet en gummiged fra sygehuset i Hjørring, og en minigraver fra en plads i Brovst
Opdateret 06. september 2023 kl. 17:57
Ukendte gerningsmænd har i weekenden stjålet en gummiged fra sygehuset i Hjørring. Og i Brovst forsvandt en minilæsser fra en plads.
Få adgang første måned for kun 49 kr.
Prøv Nordjyske nuAllerede abonnent? Log ind
Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.