Bilejere vågnede til træls overraskelse til morgen
Opdateret kl. 10:33
Når man parkerer sin bil, forventer man som udgangspunkt at komme tilbage til en bil, der er i samme tilstand, som man forlod den.
Men det er desværre ikke altid tilfældet.
Det må blandt andet en række bilejere sande, efter deres biler natten til onsdag er blevet udsat for tyveri og hærværk på rastepladser i nærheden af motorvej E45.
- Vi har haft tyverier fra rastepladser, fortæller vagtchef ved Nordjyllands Politi, Jess Falberg.
Ved Hobro Vest er der brudt ind i 5-6 biler. Anmeldelsen kom natten til onsdag kl. 02.44.
Lidt senere - kl. 04.43 - fik politiet et opkald fra Haverslev, at der også var brudt ind i 5-6 biler her.
Natten til tirsdag skete noget lignende på en rasteplads ved Hobro Nord.
- Det er lidt træls, hvis det skal være en ting, siger vagtchefen, som fortæller, at efterforskningen allerede er i gang.
Der er blandt andet overvågning at arbejde videre med.
Det er hovedsageligt genstande som solbriller og benzinkort, der er blevet stjålet.
Få adgang første måned for kun 49 kr.
Prøv Nordjyske nuAllerede abonnent? Log ind
Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.