Debat

Danmark har brug for en borgerlig opposition

Skribenten mener, at regeringen arbejder mod udvikling de forkerte steder.
Skribenten mener, at regeringen arbejder mod udvikling de forkerte steder. Arkivfoto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Dette er et debatindlæg. Indlægget er udtryk for skribentens egen holdning.

Der findes ingen dansk regering, uanset politisk farve, som ikke bliver bedre af at møde en dygtig og konstruktiv opposition.

Få adgang første måned for kun 49 kr.

Prøv Nordjyske nu

Allerede abonnent? Log ind

Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.

Forsiden