Gratis transport til unge – eller dyr symbolpolitik?
Dette er et debatindlæg. Indlægget er udtryk for skribentens egen holdning.
”Når cykelhjelmen strammer, mister man udsynet,” skrev Philip Gam i denne avis, fordi Cyklistforbundet kritiserer regeringens plan om at tilbyde gratis transport til unge under 22 år. Vi har dog ikke mistet udsynet. Tværtimod forsøger vi at se klart og hele vejen rundt om en problemstilling, der ikke er så simpel, som nogle gerne vil gøre den til.
Få adgang første måned for kun 49 kr.
Prøv Nordjyske nuAllerede abonnent? Log ind
Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.