Debat

Kære Patient: Glæd dig – om få år er lægemanglen aflyst

Lægemanglen er på vej til at blive løst, lyder budskabet fra en lægestuderende, som opfordrer politikerne til at sænke optaget på medicinstudiet.
Lægemanglen er på vej til at blive løst, lyder budskabet fra en lægestuderende, som opfordrer politikerne til at sænke optaget på medicinstudiet. Privatfoto

Dette er et debatindlæg. Indlægget er udtryk for skribentens egen holdning.

Kære Patient. Lægerne er på vej, og der er mange af dem på vej.

Få adgang første måned for kun 49 kr.

Prøv Nordjyske nu

Allerede abonnent? Log ind

Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.

Læs også

Gå til relaterede emner

Forsiden