Debat

Nordjylland betaler prisen, når energiudvikling bliver til politisk ansvarsfralæggelse

Nordisk Folkecenter For Vedvarende Energi i Thy burde spille en større rolle i Nordjyllands grønne omstilling, ifølge Ole Vagn Christensen.
Nordisk Folkecenter For Vedvarende Energi i Thy burde spille en større rolle i Nordjyllands grønne omstilling, ifølge Ole Vagn Christensen. Arkivfoto: Bo Lehm

Dette er et debatindlæg. Indlægget er udtryk for skribentens egen holdning.

Mohammad Rona har tidligere i Nordjyske kritiseret Mogens Lykketoft for hans tid i Energinet, fordi det skulle have haft en betydning for Nordjyllands muligheder for den manglende kapacitet i elnettet.

Få adgang første måned for kun 49 kr.

Prøv Nordjyske nu

Allerede abonnent? Log ind

Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.

Læs også

Gå til relaterede emner

Forsiden