Debat

Kære regering: I kan ikke implementere forandringer uden medarbejderne

- Reformerne bliver lanceret i strategier og oplæg, men uden en tilstrækkelig forklaring på, hvorfor de er nødvendige, og hvad de konkret får af betydning for medarbejdernes hverdag, skriver skribenten i dette debatindlæg.
- Reformerne bliver lanceret i strategier og oplæg, men uden en tilstrækkelig forklaring på, hvorfor de er nødvendige, og hvad de konkret får af betydning for medarbejdernes hverdag, skriver skribenten i dette debatindlæg. Arkivfoto: Sarah Christine Nørgaard/Ritzau Scanpix

Dette er et debatindlæg. Indlægget er udtryk for skribentens egen holdning.

Regeringen er på plads, så nu er det måske blot et spørgsmål om tid, inden en ny reformstorm rammer. Reformer bliver ofte præsenteret som et redskab for at fremtidssikre og gennemtænke løsninger til effektivisering, digitalisering, modernisering eller en fjerde vending, der taler om forandringer.

Få adgang første måned for kun 49 kr.

Prøv Nordjyske nu

Allerede abonnent? Log ind

Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.

Forsiden