København

Nordjyde i corona-karantæne: Sådan er hverdagen som indespærret

Nordjyske Tor Bagger har været i kontakt med den første corona-smittede dansker og er sendt i karantæne i fjorten dage

Nordjyden Tor Bagger er sendt i karantæne, efter at have været tæt på en coronasmittet. Privatfoto
Nordjyden Tor Bagger er sendt i karantæne, efter at have været tæt på en coronasmittet. Privatfoto

Opdateret kl. 13:48

KØBENHAVN: Tor tog telefonen, og da manden i den anden ende præsenterede sig som en medarbejder fra Styrelsen for Patientsikkerhed, vidste Tor godt, hvad klokken var slået.

Få adgang første måned for kun 49 kr.

Prøv Nordjyske nu

Allerede abonnent? Log ind

Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.

Gå til relaterede emner

Forsiden