Nordjyde i corona-karantæne: Sådan er hverdagen som indespærret
Nordjyske Tor Bagger har været i kontakt med den første corona-smittede dansker og er sendt i karantæne i fjorten dage
Opdateret kl. 13:48
KØBENHAVN: Tor tog telefonen, og da manden i den anden ende præsenterede sig som en medarbejder fra Styrelsen for Patientsikkerhed, vidste Tor godt, hvad klokken var slået.
Få adgang første måned for kun 49 kr.
Prøv Nordjyske nuAllerede abonnent? Log ind
Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.