Patienten i fokus
BEHANDLING: Det er de færreste patienter, der kun fejler én ting, når de er indlagt. Derfor er det nødvendigt, at der er et samarbejde på tværs af afdelinger, specialer eller hospitaler for at behandle den enkelte patient bedst muligt. Der er mange ting, der kan gå galt, når flere mennesker er involveret i samme sag. Det gælder særligt i de situationer hvor det skal gå voldsomt stærkt. Det kan også være svært, at overskue det samlede behandlingsforløb. Derfor er det nødvendigt at tænke nyt. Som socialdemokrat er det vigtigt for mig, at der altid er de rigtige specialister til at tage sig af patienten. Mens der aamtidig i højere grad skal tages udgangspunkt i patienten og sygdommen. Det betyder at behandlingen så vidt muligt foregår et sted, for at patienten bliver sendt flere steder hen. Derfor skal vi i bedste omfang * have en arbejdsform, der sikrer og dokumenterer at kvaliteten af behandlingen altid ligger i toppen. * sikre, at de relevante specialister og udstyr til at stille diagnoser, er til rådighed på tæt på patienten, som det er muligt uden at gå på kompromis med den høje kvalitet. * altid måle hvor tilfredse patienterne er med behandlingen og med resultaterne. Så vi kan udvikle sundhedsvæsenet bedst muligt. Og sikre den bedste kvalitet.
Få adgang første måned for kun 49 kr.
Prøv Nordjyske nuAllerede abonnent? Log ind
Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.