Røg i køkkenet hos Jensen’s Bøfhus
Glemt sovs gav arbejde til brandfolk
Opdateret 23. maj 2022 kl. 14:47
AALBORG: Nordjyllands Beredskab i Aalborg måtte klokken 05.18 torsdag morgen rykke ud til Jensen’s Bøfhus på Nibevej i Aalborg, hvor der var gået en brandalarm.
- En vægter havde åbnet bagdøren til køkkenet og konstateret, at det røg kraftigt, fortæller indsatsleder Bent Tindahl Pedersen.
Det viste sig dog, at der ikke var ild i bøfferne, men at det derimod var mad, formentlig sovs, der var glemt i et apparat, der holder maden varm, fortæller indsatslederen.
Den indtørrede mad gav en hel del røg, som nu skal luftes ud.
- Derefter må restauranten vurdere, hvor meget der skal gøres rent, før man kan servere mad til gæsterne, siger indsatslederen.
Få adgang første måned for kun 49 kr.
Prøv Nordjyske nuAllerede abonnent? Log ind
Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.