Dommermangel i Vendsyssel: Vi har aldrig været så ramt, som vi bliver i år
Gennemsnitsalderen stiger, og meget få unge viser interesse for at gribe fløjten
FODBOLD: Der har i flere år været mangel på fodbolddommere, og særligt i Vendsyssel er situationen ved at være kritisk. Når sæsonen formentlig sættes fri efter corona-pausen, bliver der for alvor brug for mænd og kvinder i sort.
Få adgang første måned for kun 49 kr.
Prøv Nordjyske nuAllerede abonnent? Log ind
Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.