Svedig start på 2013
En god snes løbere tog hul på det nye år med en maraton i Tårs
Opdateret 09. juni 2022 kl. 10:32
TÅRS: På årets første dag vil nogle helst forlyste sig med nytårskoncert fra Wien efterfulgt af en rask omgang skihop fra Garmisch-Partenkirchen - måske i selskab med halvanden liter sodavand i sofaen. Andre er lidt mere energiske.
I sidstnævnte kategori hører de 22 mænd og kvinder, der tirsdag formiddag mødte op på Damhusvej i Tårs.
Her havde ægteparret Birthe og Ole Jakobsen nemlig arrangeret maratonløb - man kunne dog nøjes med en halvmaraton, hvis mandag aften havde været lidt for våd. Dog tydede intet på ”promilleløb”, for der var ingen slinger i valsen, da løbet blev sat i gang ...
Få adgang første måned for kun 49 kr.
Prøv Nordjyske nuAllerede abonnent? Log ind
Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.