Tårs

Svedig start på 2013

En god snes løbere tog hul på det nye år med en maraton i Tårs

Et ægtepar fra Tårs arrangerede maratonløb nytårsdag. Her har en kvartet taget benene på nakken - i alt deltog 22 mænd og kvinder. Foto: Kim Dahl Hansen
Et ægtepar fra Tårs arrangerede maratonløb nytårsdag. Her har en kvartet taget benene på nakken - i alt deltog 22 mænd og kvinder. Foto: Kim Dahl Hansen Foto Kim Dahl Hansen

Opdateret 09. juni 2022 kl. 10:32

TÅRS: På årets første dag vil nogle helst forlyste sig med nytårskoncert fra Wien efterfulgt af en rask omgang skihop fra Garmisch-Partenkirchen - måske i selskab med halvanden liter sodavand i sofaen. Andre er lidt mere energiske.

I sidstnævnte kategori hører de 22 mænd og kvinder, der tirsdag formiddag mødte op på Damhusvej i Tårs.

Her havde ægteparret Birthe og Ole Jakobsen nemlig arrangeret maratonløb - man kunne dog nøjes med en halvmaraton, hvis mandag aften havde været lidt for våd. Dog tydede intet på ”promilleløb”, for der var ingen slinger i valsen, da løbet blev sat i gang ...

Få adgang første måned for kun 49 kr.

Prøv Nordjyske nu

Allerede abonnent? Log ind

Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.

Gå til relaterede emner

Forsiden