Tak til personalet ?på rådhuset
LÆSERBREV
TAK: Jeg har været i praktik på rådhuset i Støvring i 34 uger som pedelmedhjælper. Jeg har oplevet stor hjælpsomhed, positive mennesker, der var meget imødekommende, og jeg er blevet lyttet til. Derfor vil jeg gerne sige tak til personalet på rådhuset, inklusiv personalet "ude i marken." Jeg vil gerne sige jer tak for nogle gode og udbytterige uger.
Få adgang første måned for kun 49 kr.
Prøv Nordjyske nuAllerede abonnent? Log ind
Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.