Så vildt gik det for sig i 20'erne: Hans Gregersen tager dig med til en tid, hvor verden var fuld af optimisme - mød historiefortælleren fra Sæby
Den engagerede historienørd er stadig fuld af lyst til at skrive - og giver journalisten lyst til at læse historier fra de brølende 20'ere. Regitze Ørnstrup Christensen har besøgt Hans Gregersen i Sæby
SÆBY: Der er varm te i den store, orange keramikkop og økologiske, italienske mandler på bordet. Hjemmet bærer præg af brune nuancer, og væggene er fyldt med malerier, og så er der bøgerne. I stuen er der en vaskeægte bogreol - væg til væg. Bøgerne er sorteret alfabetisk og efter historisk tid. Det er altid imponerende, og minder om noget man ser i film.
Få adgang første måned for kun 49 kr.
Prøv Nordjyske nuAllerede abonnent? Log ind
Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.