Landsbyliv

Mette og Børge flytter fra Terndrup efter 46 år med lokalt engagement

Tidligere borgmesterpar har solgt huset i Terndrup for at bo i lejlighed ved Limfjordsbroen

Huset er solgt, og Mette og Børge Olsen siger farvel til Terndrup efter 46 aktive år i byen.
Huset er solgt, og Mette og Børge Olsen siger farvel til Terndrup efter 46 aktive år i byen.

TERNDRUP: Nogen begynder at arbejde som frivillige og engagere sig i alverdens foreninger, når de går på pension.

Få adgang første måned for kun 49 kr.

Prøv Nordjyske nu

Allerede abonnent? Log ind

Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.

Gå til relaterede emner

Forsiden