Nordjysk tommel ned til Frederiksen-stil: - Det er op ad bakke
Nye nordjyder på Borgen enige om, at det var skidt af de røde partier at melde delaftale om klima ud mod de radikales vilje
KØBENHAVN: Der blev snakket for fuld gas, hilst til højre og venstre, ønsket til lykke med valget og guidet gennem Christiansborgs kringlede gange, da den nyvalgte lovgivende forsamling torsdag for første gang samledes til et kort, formelt møde.
Få adgang første måned for kun 49 kr.
Prøv Nordjyske nuAllerede abonnent? Log ind
Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.