Sjusk med hygiejnen i arresthuse og fængsler
Eksperter uenige om risikoen ved uhygiejnisk omgang med engangsglas og plastbestik
Opdateret 17. maj 2022 kl. 10:07
FREDERIKSHAVN: Der er ingen kontrol med pakning af engangsglas og bestik i landets arresthuse og fængsler. Men sundhedsmyndighederne er ikke nødvendigvis enige i, om sjusk med hygiejnen er risikofrit. Nogle bakterier kan nemlig overleve længe på tørre flader.
Få adgang første måned for kun 49 kr.
Prøv Nordjyske nuAllerede abonnent? Log ind
Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.