Skifergas er et nationalt ansvar
Miljøministeriet kommer Frederikshavn Kommune til undsætning
FREDERIKSHAVN: Det bliver ikke Frederikshavn Kommune, der får ansvaret for at afgøre, om der skal udvindes skifergas af den nordjyske undergrund ved Dybvad i Frederikshavn Kommune. Det ansvar overtager Miljøministeriet.
Få adgang første måned for kun 49 kr.
Prøv Nordjyske nuAllerede abonnent? Log ind
Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.