EH Aalborg

Trods øretæve på 12 mål: - Vi spillede en formidabel første halvleg

EH Aalborg løb ind i et stort nederlag i København, men manager Morten Secher så mange gode takter i første halvleg

EH Aalborg-manager Morten Secher (th.) så gode takter i København trods et stort nederlag. Arkivfoto: Lars Pauli
EH Aalborg-manager Morten Secher (th.) så gode takter i København trods et stort nederlag. Arkivfoto: Lars Pauli Foto: Lars Pauli

Opdateret 12. maj 2022 kl. 15:43

HÅNDBOLD: EH Aalborgs håndboldkvinder løb fredag aften ind i et ventet nederlag, da København Håndbold, der i sidste sæson blev nummer fire i HTH Ligaen, vandt med 35-23 i egen hule.

Få adgang første måned for kun 49 kr.

Prøv Nordjyske nu

Allerede abonnent? Log ind

Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.

Gå til relaterede emner

Forsiden