Trods øretæve på 12 mål: - Vi spillede en formidabel første halvleg
EH Aalborg løb ind i et stort nederlag i København, men manager Morten Secher så mange gode takter i første halvleg
Opdateret 12. maj 2022 kl. 15:43
HÅNDBOLD: EH Aalborgs håndboldkvinder løb fredag aften ind i et ventet nederlag, da København Håndbold, der i sidste sæson blev nummer fire i HTH Ligaen, vandt med 35-23 i egen hule.
Få adgang første måned for kun 49 kr.
Prøv Nordjyske nuAllerede abonnent? Log ind
Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.