AaB

Læser tilbyder sin hjælp: Kom nu, AaB - I kan nå det endnu!

Arne Nielsen fra Nørresundby har været aktionær i AaB i lige så lang tid, som det har været muligt. Nu tilbyder han sin hjælp på banen

Dette er et debatindlæg: Indlægget er alene udtryk for skribentens holdning. Alle indlæg skal overholde straffelovens og de presseetiske regler. Du er også velkommen til at sende en mail med din mening til os.
Læser Arne Nielsen håber at se meget mere måljubel i fremtiden. Arkivfoto: Henrik Bo

Læser Arne Nielsen håber at se meget mere måljubel i fremtiden. Arkivfoto: Henrik Bo

Af Arne Nielsen, Nørresundby, brotorvet4@stofanet.dk

Kære AaB. Jeg købte aktier i AaB den første gang, det blev en mulighed, og da I satte flere til salg anden gang, gjorde jeg det igen. Da man her sidste gang ændrede i størrelsen, ja, så havde jeg nok til, at de ikke kunne tvangsindløses, og jeg har fortsat aktier i AaB den dag i dag, så jeg har været med hele vejen. Ikke med hjernen og håbet om den store fortjeneste, men med hjertet.

I min tid som fodboldspiller scorede jeg mange mål.

Det ser ud til, at det kniber med målscoringen lige nu, så hvis I mangler en målscorer, så bare ring. Ikke for at skynde på jer, men hvis jeg skal have debut, mens jeg er i tresserne, så må I godt skynde jer, for jeg fylder 70 år i 2022.

Tag jer nu sammen, for pokker, og gør jer fortjent til at være Aalborgs og Nordjydernes hold.

Anmeld kommentaren

Giv redaktøren besked, hvis du synes indholdet virker forkert.

Anmeld kommentaren

Redaktøren er underrettet og vil kigge nærmere på indlægget.