Sport

Jesper Jensen: Vi kan tabe til alle

Aalborg Håndbolds cheftræner er skuffet over indstillingen mod Mors-Thy

Foto: Peter Moerk
Foto: Peter Moerk Pressefotograf Peter Moerk

Opdateret kl. 15:56

THISTED: Det var en rystet cheftræner for Aalborg Håndbold, der gjorde status efter mandagens nederlag på 29-25 ude mod Mors-Thy Håndbold.

- Der var indstillingen til forskel, og det var meget skuffende. Hvis ikke vi har den rigtige indstilling, når vi er heroppe i hulen, så kan det være lige meget. Vi har bevist, at vi ikke er bedre, når vi ikke er der fuldt ud. Så kan vi tabe til alle, sukker Aalborg Håndbolds cheftræner, Jesper Jensen.

Fandt indstillingen for sent

Efter 15-9 til Mors-Thy ved pausen kom gæsterne dog markant bedre med.

- Spillet var ikke specielt godt, men indstillingen blev bedre, og det var det, der bragte os tilbage i kampen. Det er bare pisseskuffende, at det først kom så sent. Vi viste jo i anden halvleg, at vi med den rigtige indstilling var i stand til at indhente dem. Vi skulle bare ikke have været bagud med seks mål på det tidspunkt, analyserer Jesper Jensen.

Få adgang første måned for kun 49 kr.

Prøv Nordjyske nu

Allerede abonnent? Log ind

Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.

Gå til relaterede emner

Forsiden