Sjovt afslutningsstævne for U10 og U12 piger og drenge håndbold i kreds 2
Opdateret kl. 09:06
Der har været afslutning hos Skovsgård/Brovst KFUM kreds 2. Det blev for første gang holdt i Sport og Kulturcenter Brovst. Der var bl.a. deltagere fra Halvrimmen og Fjerritslev.
Stævnet fandt sted i samarbejder med Skovsgaard/Brovst KFUM. Der var tilmeldt 82 spiller fra fire klubber.
Spillerne blev inddelt i 18 hold.
Aftenens program bestod af street- håndbold, forskellige partiboldspil, en sangleg, stafetter, plintbold og totalhåndbold.
Maden blev leveret af Sport og Kulturcenter Brovst og menuen var pasta med kødsauce.
Hele aftenen var der fart over feltet med mange glade børn. De frivillige hjælpere fik skabt en sjov og anderledes dag med håndbold.
Få adgang første måned for kun 49 kr.
Prøv Nordjyske nuAllerede abonnent? Log ind
Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.