Analyse: Gylden mulighed blev forspildt i ungarsk inferno
På papiret fik aalborgenserne et godkendt udgangspunkt med hjem fra Veszprém, men på baggrund af kampens forløb har nordjyderne grund til at ærgre sig
Aalborg Håndbolds drøm om for anden gang i klubbens historie at nå frem til Final4 i Champions League lever i bedste velgående efter noget af en rutsjebanetur i Ungarn torsdag aften.
Den første kvartfinale på udebane mod Veszprém endte 32-31 i ungarsk favør, efter at en forrygende aalborgensisk start på kampen længe gav håb om et endnu bedre udgangspunkt. Det efterlader med god grund holdet i syv sind. For var det et stærkt resultat eller en forspildt mulighed?
Få adgang første måned for kun 49 kr.
Prøv Nordjyske nuAllerede abonnent? Log ind
Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.