Sportschef er dybt skuffet
Vendsyssel Elite Badmintons kvartfinalenederlag til Skovshoved gjorde ondt på Peter R. Jensen.
Det lignede længe en jubelsæson for Vendsyssel Elite Badminton, der spillede et forrygende grundspil og besatte tredjepladsen i Badmintonligaen. Siden dykkede holdet i niveau i mellemspillet, og det betød, at holdet fik den vanskeligste kvartfinalemodstander i Skovshoved, og den opgave viste sig søndag at være for hård at knække. - Det er jo meget ærgerligt, og vi må også erkende, at det ikke er godt nok at slutte med en femteplads. Vi spiller det bedste grundspil, vi nogensinde har gjort, og det betød også, at vi fik en kvartfinale på hjemmebane. Og der svingede marginalerne nok væk fra os for første gang i denne sæson, siger sportschef Peter R. Jensen. - Jeg synes ikke, jeg kan klandre nogen, for alle spillere gjorde egentlig det, de skulle. Og selvom det var ærgerligt, at vi ikke kunne bruge Thomas Laybourn i doublen, så kan man heller ikke klandre ham, for han spillede jo en fremragende mixeddouble, siger han.
Få adgang første måned for kun 49 kr.
Prøv Nordjyske nuAllerede abonnent? Log ind
Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.