DNA Aalborg

Kommunikationschef: Aalborg skal have en elevatortale

Aalborg kan på tre år blive et kendt varemærke uden for regionen, hvis den går aggressivt til værks, mener kommunikationschef hos Det Nye Sort, Mette Schneider Mølgaard

Aalborg Kommune vil skabe en ny grundfortælling om Aalborg, men hvordan kan den bruges, når den er klar? Mette Schneider Mølgaard, kommunikationschef og partner i reklamebureauet Det Nye Sort, der arbejder med strategi, koncept og design, giver her sit bud. Foto: Michael Koch

Aalborg Kommune vil skabe en ny grundfortælling om Aalborg, men hvordan kan den bruges, når den er klar? Mette Schneider Mølgaard, kommunikationschef og partner i reklamebureauet Det Nye Sort, der arbejder med strategi, koncept og design, giver her sit bud. Foto: Michael Koch

En nylig undersøgelse viser, at mange udenfor regionen stadig har et billede af Aalborg, som den så ud for 20 år siden. Hvordan ændrer man det?

Vil du læse videre?

Så gør som 40.000 andre nordjyder og køb abonnement nu. Det tager 2 min.