Plus

Kommunikationschef: Aalborg skal have en elevatortale

Aalborg kan på tre år blive et kendt varemærke uden for regionen, hvis den går aggressivt til værks, mener kommunikationschef hos Det Nye Sort, Mette Schneider Mølgaard

Birgitte Sonne
Aalborg Kommune vil skabe en ny grundfortælling om Aalborg, men hvordan kan den bruges, når den er klar? Mette Schneider Mølgaard, kommunikationschef og partner i reklamebureauet Det Nye Sort, der arbejder med strategi, koncept og design, giver her sit bud. Foto: Michael Koch
DNA Aalborg 9. november 2018 20:22 - Opdateret 14. november 2018 13:54

En nylig undersøgelse viser, at mange udenfor regionen stadig har et billede af Aalborg, som den så ud for 20 år siden. Hvordan ændrer man det?

Prøv PLUS i en måned for 0 kr.

Få adgang til alle historier på Nordjyske.dk.
Nye artikler hver dag.

Prøv gratis i 30 dage

Herefter 49 kr./md. - Du kan frit afmelde når som helst.

Om NORDJYSKE Plus

DNA Aalborg

Henter artikler...

Vi anbefaler

Henter artikler...

Nye artikler

Henter artikler...