Læsø

Ny Læsø-færge skal sendes i udbud

- Vi skal have mest muligt for de penge, vi har til rådighed, siger færgeselskabets bestyrelsesformand, Tobias Birch Johansen

En statusrapport fra Osk ShipTech om en fremtidig ny færge viser en dobbeltender-færge med plads til 190 biler.
En statusrapport fra Osk ShipTech om en fremtidig ny færge viser en dobbeltender-færge med plads til 190 biler.

LÆSØ: Et flertal i kommunalbestyrelsen vedtog mandag aften at sende rapporten med kravspecifikation fra OSK ShipTech i udbud. Dermed fortsætter forløbet forud for investering i en ny færge som planlagt og vedtaget af kommunalbestyrelsen i foråret 2017.

Få adgang første måned for kun 49 kr.

Prøv Nordjyske nu

Allerede abonnent? Log ind

Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.

Gå til relaterede emner

Forsiden