Ny Læsø-færge skal sendes i udbud
- Vi skal have mest muligt for de penge, vi har til rådighed, siger færgeselskabets bestyrelsesformand, Tobias Birch Johansen
LÆSØ: Et flertal i kommunalbestyrelsen vedtog mandag aften at sende rapporten med kravspecifikation fra OSK ShipTech i udbud. Dermed fortsætter forløbet forud for investering i en ny færge som planlagt og vedtaget af kommunalbestyrelsen i foråret 2017.
Få adgang første måned for kun 49 kr.
Prøv Nordjyske nuAllerede abonnent? Log ind
Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.