Hobro IK

Peter Sørensen ærgrer sig over, at det ikke blev til tre point: - Jeg tillader mig at være utilfreds

Hobro-træneren var overordnet tilfreds med den indsats, som det nordjyske mandskab leverede mod Silkeborg

Peter Sørensen var ikke tilfreds med de store afbrændere, som Hobro havde undervejs i kampen.
Peter Sørensen var ikke tilfreds med de store afbrændere, som Hobro havde undervejs i kampen. Foto: Henrik Bo

FODBOLD: Det blev til en pointdeling for Hobro i bundbraget mod Silkeborg i søndagens tidlige superligakamp.

Få adgang første måned for kun 49 kr.

Prøv Nordjyske nu

Allerede abonnent? Log ind

Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.

Gå til relaterede emner

Forsiden