Syg kvinde sendt fra sygehus til sygehus
En 79-årig alvorligt syg kvinde fra Frederikshavn er to gange transporteret med ambulance til undersøgelser, kun for at blive sendt hjem
To gange er 79-årige Bente Skat Nielsen fra Frederikshavn blevet sendt hjem igen, når hun ankom med ambulance til det sygehus og på den tid, hendes indkaldelse lød på. Der er nu gået fem måneder siden den første henvisning, og Bente Skat Nielsen har stadig ikke fået foretaget den undersøgelse, der endeligt kan afklare, hvilken behandling hun skal have for en smertefuld tarmlidelse.
Få adgang første måned for kun 49 kr.
Prøv Nordjyske nuAllerede abonnent? Log ind
Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.