Borgmester med fjer på - bliver i Frederikshavn
Den stærke herresingle, Peter Mikkelsen, snupper endnu en sæson hos Vendsyssel Elite Badminton
FREDERIKSHAVN: Han har været klubbens suverænt bedste spiller igennem de seneste fire sæsoner, og nu er samarbejdet forlænget med endnu et år.
32-årige Peter Mikkelsen, der går under tilnavnet ”borgmesteren” har lavet en aftale med Vendsyssel Elite Badminton (VEB) for den kommende sæson i Badmintonligaen.
I sin tid i Frederikshavn har østjyden vundet 42 af sine 53 singlekampe, og hjemme i Arena Nord har han blot tabt to kampe.
- Jeg er rigtig glad for at spille i VEB-trøjen, og jeg tror, at vi i næste sæson skal spille med i den sjove ende af tabellen. Det vil jeg rigtig gerne være en del af. Det er i VEB, at jeg igennem tiden har præsteret bedst, og jeg tror, det handler meget om tryghed. Jeg har altid følt mig velkommen heroppe, forklarer Peter Mikkelsen i en pressemeddelelse.
Doublespilleren Zvonimir Durkinjak har også forlænget sin kontrakt. Han tager dermed også sin femte sæson i klubben.
- De to spillere udgør krumtappen på vores hold, udtaler VEB’s formand, Jan R. Jensen.
Få adgang første måned for kun 49 kr.
Prøv Nordjyske nuAllerede abonnent? Log ind
Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.