Form alarmerer ikke Jesper Jensen
Aalborg Håndbolds cheftræner tager svingende resultater med ophøjet ro
Opdateret kl. 06:49
AALBORG: Selv om Aalborg Håndbolds DM-sølvvindere blot har vundet én af seks kampe siden VM-pausen i januar, er cheftræner Jesper Jensen ikke oprigtigt bekymret. Søndag tabte man 24-23 til bundholdet Skanderborg.
- Den kamp mod synes jeg er den eneste blamage iblandt. Vi har fået nogenlunde de point, man kunne forvente. Hjemme mod Motor Zaporozhye mødte vi et stærkt hold på dagen, mens vi til gengæld fik point nede i Szeged mod alle odds, forklarer Jesper Jensen.
Han er derfor ikke alarmeret i forhold til præstationerne generelt.
- Vi er videre i Champions League, og hvis vi ellers kan hutle os igennem de sidste fire kampe og forsvare andenpladsen i ligaen, så har vi gjort det flot.
- Hvis vi bare havde kværnet videre i samme spor, som i december, så havde vi ikke haft det nødvendige overskud til april og maj, når det hele skal afgøres. Til den tid skal vi nok være der, fastslår Jesper Jensen.
Få adgang første måned for kun 49 kr.
Prøv Nordjyske nuAllerede abonnent? Log ind
Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.