Morsø

Fra brændeovne til livsstilsmærke

Jernstøberiets nye førstemand, Peter Normann vil nå ud til flere kunder gennem øget satsning på outdoor- og køkkentøjsprodukter

Peter Normann er ny direktør for Morsø Jernstøberi og vil satse på flere livsstilsprodukter.

Peter Normann er ny direktør for Morsø Jernstøberi og vil satse på flere livsstilsprodukter.

NYKØBING:Gaveartikler og udbygning af de eksisterende produktlinjer såsom gryde - og udendørsserier skal skabe vækst og bringe Morsø Jernstøberi trygt ind i fremtiden.

- Markedet for brændeovne vil stadig være vores kerneforretning. Det er ikke mættet, men vi ønsker at få flere ben at stå på via brug af vores varemærke og de kvaliteter og kompetencer, der ligger heri, siger Peter Normann, der 8. august tiltrådte som ny adm. direktør for Morsø Jernstøberi.

Produktionen af livsstilsprodukter skal udbygges og i en prisklasse, hvor flere kan være med, uddyber han.

Som eksempel på indholdet i den vækststrategi, som han har fået til opgave at føre ud i livet, giver han ovnen Morsø Forno.

- Til foråret kommer den i en gasversion, som kan stege, grille, lave pizza. Derudover kan ovnen også bruges som udendørspejs, forklarer Peter Normann og tilføjer, at en tilhørende produktserie er på vej for at skabe et samlet univers omkring ovnen.

Kommentarer


Anmeld kommentaren

Giv redaktøren besked, hvis du synes indholdet virker forkert.

Anmeld kommentaren

Redaktøren er underrettet og vil kigge nærmere på indlægget.

Du skal skrive noget tekst

Du skal skrive noget tekst

Mest læste