Vendsyssel FF

Flotte spillersalg og flere sponsorer var ikke nok: Stort underskud hos nordjysk fodboldklub

1.divisionsklubben Vendsyssel FF må nok engang notere et millionunderskud, og direktøren forventer heller ikke plus på bundlinjen i næste regnskab.

Vendsyssel FF's direktør Lars Glinvad tror på, at der kan være plus i regnskabet i 2025. 
Vendsyssel FF's direktør Lars Glinvad tror på, at der kan være plus i regnskabet i 2025.  Arkivfoto: Lars Pauli

Vendsyssel FF har siden fodboldoverbygningen blev stiftet i 2013 ikke været nogen god forretning. 

Få adgang første måned for kun 49 kr.

Prøv Nordjyske nu

Allerede abonnent? Log ind

Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.

Læs også

Gå til relaterede emner

Forsiden