Populær café i Aalborg trækker fulde huse - men maden er under middel
Når en café ikke rigtig har flere borde ledige en tirsdag i januar, vidner det om et sted, gæsterne gerne vil komme. De sørger for at have bestilt bord, så de kan få en plads på et af Boulevardens hyggeligste spisesteder.
Opdateret 24. maj 2022 kl. 12:03
For mig er et cafebesøg indbegrebet af hygge og samtale. Man går på café for at snakke, og så er maden eller drikkevarerne ikke det allervigtigste. Man mødes med en gammel ven eller veninde for at blive opdateret og skaber et rum til samtalen.
Få adgang første måned for kun 49 kr.
Prøv Nordjyske nuAllerede abonnent? Log ind
Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.