Sommeren er slut: Denne branche har tjent kassen
Det har været en helt forrygende sommer for restauranterne. De danske og norske turister har virkelig skæppet godt i kasserne rundt omkring. I Aalborg har der været et behov for at komme ud blandt mennesker, og så bliver der lagt lidt ekstra penge, når barer og diskoteker er lukket.
Opdateret 24. maj 2022 kl. 12:00
Da det så allerværst ud, frygtede de i restaurationsbranchen, at flere ville gå konkurs, og at restriktionerne ville lægge erhvervet dødt i løbet af sommeren.
Få adgang første måned for kun 49 kr.
Prøv Nordjyske nuAllerede abonnent? Log ind
Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.