Mathias' amerikanske eventyr fik et langt trist kapitel: - Det har gjort mig robust
AaB's Mathias Jørgensen rykkede i 2019 til USA for at spille for New York Red Bulls. Opholdet i storbyen kom til at udvikle ham mere som menneske end som fodboldspiller.
Forestil dig at være 18 år og få muligheden for at leve af det, du elsker i verdens mest berømte by.
Få adgang første måned for kun 49 kr.
Prøv Nordjyske nuAllerede abonnent? Log ind
Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.