Video: Skuffet Jesper Jensen om USA-bank
Hør interview med den tidligere Frederikshavn-spiller, der var skuffet over powerplayet i lørdagens VM-kamp
Opdateret 06. maj 2018 kl. 23:21
ISHOCKEY: Danmarks ishockeyhelte kom ned på jorden, da de lørdag tabte 4-0 til USA ved A-VM.
Forwarden Jesper Jensen, der tidligt i sin karriere spillede seks sæsoner for Frederikshavn, erkendte efter kampen, at amerikanerne var det bedste hold.
Han var dog skuffet over, at det danske powerplay ikke for alvor fungerede. Det var ellers en af nøglerne til åbningssejren over Tyskland.
Hør hele interviewet med Jesper Jensen herunder.
Få adgang første måned for kun 49 kr.
Prøv Nordjyske nuAllerede abonnent? Log ind
Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.